خدا
درباره وبلاگ

خستگی را تو به خاطر مسپار که افق نزدیک است و خدایی بیدار که تو را می بیند و به عشق تو همه حادثه ها می چیند ... که تو یادش باشی ...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نقره ای و آدرس noghre.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 75704
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


نقره ای
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : پرنیان       

گفتم خدایا از همه دلگیرم ...

 

گفت حتی از من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند ...

گفت پیش از من ؟

گفتم خدایا چقدر دوری ...  

گفت تو یا من ؟

گفتم خدایا تنها ترینم ...

گفت پس من ؟

گفتم خدایا کمک خواستم ...

گفت غیر از من ؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من ...

گفت من توام تو من ...



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت10:52---27 تير 1390

*من از خدا خواستم که پلیدی های مرا بزداید*
خدا گفت : نه
آنها برای این در تو نیستند که من آنها را بزدایم . بلکه آنها برای این در
تو هستند که تو در برابرشان پایداری کنی.


*من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد*
خدا گفت : نه روح تو کامل است . بدن تو موقتی است.
*من از خدا خواستم به من شکیبائی دهد*

خدا گفت : نه
شکیبائی بر اثر سختی ها به دست می آید. شکیبائی دادنی نیست بلکه به دست
آوردنی است.


*من از خدا خواستم تا به من خوشبختی دهد*

خدا گفت : نه من به تو برکت می دهم
خوشبختی به خودت بستگی دارد ...


*من از خدا خواستم تا از درد ها

آزادم سازد*

خدا گفت : نه

درد و رنج تو را از این جهان دور کرده و به من نزدیک تر می سازد.


*من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد*

خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی.


*من از خدا خواستم به من چیزهائی دهد تا از زندگی خوشم بیاید*

خدا گفت : نه

من به تو زندگی می بخشم تا تو از همه ی آن چیزها لذت ببری ...


*من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا دیگران همان طور که او دوست دارد ، دوست
داشته باشم*

خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفتی

امروز روز تو خواهد بود آن را هدر نده .

*داوری نکن تا داوری نشوی . آنچه را رخ می دهد درک کن و برکت خواهی یافت*


masoud
ساعت22:30---26 تير 1390
سلام دوست گلم آپ خیلی قشنگی بود

خوشحال که به شهر من اومدی امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه و امام رضا هر چی خواستی بهت بده

موفق باشی بازم بیا


masoud
ساعت22:29---26 تير 1390
سلام دوست گلم آپ خیلی قشنگی بود

خوشحال که به شهر من اومدی امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه و امام رضا هر چی خواستی بهت بده

موفق باشی بازم بیا


انجمن دختران
ساعت16:59---26 تير 1390
سيلام جالب بود ميسي خبليدي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: